როცა ინტერნეტ-მაღაზიაში ნივთებს ყიდულობთ, მზად იყავით სურპრიზებისთვის

ინტერნეტის ერის დადგომასთან ერთად, ონლაინ-მაღაზიების მომხმარებელთა რაოდენობა მუდმივად იზრდება. ვის არ მოსწონს ლამაზი ტანსაცმლის მიღება, დივნიდან აუდგომლად და ზარმაცულად ფურცლავს ინსტაგრამის სიახლეების ლენტს? ჩვენს გმირებს არ მოსწონთ…

შესაძლოა, მათ მაღაზიაში არ გაუმართლათ ან უბრალოდ კონკრეტული გამყიდველია არაკეთილსინდისიერი. ეს უკვე არ ვიცით, სამაგიეროდ, შეგვიძლია უკვე ჩამოსულ პროდუქტზე ვიხალისოთ.

მოდელი ცოტათი პატარაა:

ფერი ერთი-ერთშია, ყვავილებიც თითქმის იგივეა… ვერ ვიტყვი, ზუსტად რით განსხვავდება ეს ორი ერთმანეთისგან.

წებოვანიც კია.. ასე უფრო საშინლად გამოიყურება.

ალბათ, ალიექსპრესზე 10 ლარად იყიდა…

ზამთრისთვისაა ზედგამოჭრილი…

თითქოს სპეციალურად დაუშვეს შეცდომა.

გასაოცარი საღამურია!

მთავარია, ემბლემა იგივე აქვს…

სიმართლე რომ გითხრათ, მიღებული ნიღაბი უფრო მეტად მაშინებს…

საინტერესოა, როგორ შეიძლება მწარმოებელი ასე შეცდეს ზომებში? (მაისური თავზე არ ეტევა)

“ვინმეს სჭირდება ჯინსები 150-სანტიმეტრიანი ფეხებით?”

“მერვე ზომის კაბა, ინგლისური ზომებით, ევროპულ 42-ს შეესაბამება. 4 წლის გოგონას ერგება!!!”

უკვე კაბა კი არა, თითქმის კიმონოა

სათვალე იმ პატარა შავ კაბას მოუხდება

“ვიყიდე მერვე ზომის კოსტუმი, ვარჩევდი მაღაზიის ზომების ცხრილის მიხედვით და ჩამოვიდა ეს… ჩემი შარლოტა ძალიან ბედნიერია!”

ინტერნეტით რამის ყიდვისას გახსოვდეთ, რომ ეს სპონტანურად არ უნდა გააკეთოთ. წაიკითხეთ კიომენტარები, დაათვალიერეთ მაღაზიის სპეციალური ცხრილები გადახედეთ გამყიდველის რეიტინს.